Artikelen bestellen met offline scanning

Voordat er bestellingen gedaan kunnen worden, dient de volgende inrichting gedaan te worden:

  • Installatie boxwise offline scanner applicatie op de offline scanner (door boxwise consultants)
  • Inrichting publishers en handlers (door boxwise consultants)
  • Registratie offline scanner in boxwise (lees meer)

Er kunnen volgens via twee manieren artikelen besteld worden:

  1. Via Kanban codes
  2. Via artikelcodes + aantallen

Bestellen door middel van Kanban

Volg de onderstaande stappen:

  1. Scan de barcode met uw gebruikersnaam of personeelsnummer
  2. Geef je wachtwoord op
  3. Je zit in het hoofdmenu van de applicatie, kies voor Best Kanban
  4. Scan voor elk artikel die je wilt bestellen de Kanban code
  5. Als je klaar bent, ga je terug naar het hoofdmenu met de CLR toets
  6. Ga vervolgens naar Sync
  7. De scanner gaat nu de bestelde artikelen uploaden waarna boxwise de orders zal aanmaken in het ERP systeem.

Menu functies van de offline scanner

Bestellen van artikelen 

Volg de onderstaande stappen:

  1. Scan de barcode met je gebruikersnaam of personeelsnummer
  2. Geef je wachtwoord op
  3. Je zit in het hoofdmenu van de applicatie, kies voor Best Artikel
  4. Scan de afdeling waar de bestelling voor is
  5. Scan de gewenste artikelen en geef de aantallen op
  6. Voor een nieuwe afdeling ga je één stap terug met de CLR toets waarna je een nieuwe afdelingscode scant
  7. Als je klaar bent, ga je terug naar het hoofdmenu met de CLR toets
  8. Ga vervolgens naar Sync
  9. De scanner gaat nu de bestelde artikelen uploaden waarna boxwise de orders zal aanmaken in het ERP systeem. 
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0