Voordat er bestellingen gedaan kunnen worden, dient de volgende inrichting gedaan te worden:
- Installatie boxwise offline scanner applicatie op de offline scanner (door boxwise consultants)
- Inrichting publishers en handlers (door boxwise consultants)
- Registratie offline scanner in boxwise (lees meer)
Er kunnen volgens via twee manieren artikelen besteld worden:
- Via Kanban codes
- Via artikelcodes + aantallen
Bestellen door middel van Kanban
Volg de onderstaande stappen:
- Scan de barcode met uw gebruikersnaam of personeelsnummer
- Geef je wachtwoord op
- Je zit in het hoofdmenu van de applicatie, kies voor Best Kanban
- Scan voor elk artikel die je wilt bestellen de Kanban code
- Als je klaar bent, ga je terug naar het hoofdmenu met de CLR toets
- Ga vervolgens naar Sync
- De scanner gaat nu de bestelde artikelen uploaden waarna boxwise de orders zal aanmaken in het ERP systeem.
Menu functies van de offline scanner
Bestellen van artikelen
Volg de onderstaande stappen:
- Scan de barcode met je gebruikersnaam of personeelsnummer
- Geef je wachtwoord op
- Je zit in het hoofdmenu van de applicatie, kies voor Best Artikel
- Scan de afdeling waar de bestelling voor is
- Scan de gewenste artikelen en geef de aantallen op
- Voor een nieuwe afdeling ga je één stap terug met de CLR toets waarna je een nieuwe afdelingscode scant
- Als je klaar bent, ga je terug naar het hoofdmenu met de CLR toets
- Ga vervolgens naar Sync
- De scanner gaat nu de bestelde artikelen uploaden waarna boxwise de orders zal aanmaken in het ERP systeem.