Waarom kan ik mijn supportvraag niet meer e-mailen?

Het was zo makkelijk, even een vraag insturen per mail, waarom kan dit nu niet meer?

Sinds medio 2016 maakt Boxwise gebruik van https://kb.boxwise.nl als kennisbank én supportomgeving.
Deze omgeving biedt ons de mogelijkheid om uw supportvragen centraal, efficiënt en volledig te behandelen. Daarnaast is de mogelijkheid om support per e-mail in te dienen altijd blijven bestaan.

Inmiddels zijn we het gebruik van deze omgeving verder aan het verfijnen om je nog beter van dienst te kunnen zijn. Gebruikers van het ticket-aanvraagformulier hebben de eerste stappen hiervan gezien in het gewijzigde aanvraagformulier. Dit formulier stelt ons in staat om onderscheid te maken tussen bijvoorbeeld supportvragen, maatwerkaanpassingen of communicatie omtrent projecten.

Aanvragen komen op deze manier vanaf het eerste moment op de juiste plaats terecht, waardoor wij deze op een correcte manier kunnen afhandelen. Iets dat in ons systeem met supportvragen per e-mail niet te realiseren is.

Daarnaast 'denkt' het aanvraagformulier met je mee en stelt deze kennisbank-artikelen gerelateerd aan jouw aanvraag aan je voor. Wellicht is uw vraag namelijk eerder al eens beantwoord in zo'n artikel en direct tot je beschikking!

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen, heb je een goed idee hoe dit nóg beter kan? Deel dat dan met ons! 

 

Vriendelijke groeten,

Boxwise Support

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0