Rechtsboven in de management portal staat een icoontje van een bel voor het tonen van de notificaties. Indien er een rood bolletje bij de bel staat, dan betekent het dat er notificaties aanwezig zijn.
Er zijn drie categorieën van notificaties:
- Kritisch
- Waarschuwing
- Info
Notificaties kunnen vanuit verschillende bronnen ontstaan:
- Een foutmelding in de wachtrij (standaard functionaliteit)
- Een taak
- Een script
Bij zowel een taak als een script zal er eerst inrichting gedaan moeten worden door een boxwise consultant.
Wachtrij notificaties behandelen
Indien er een foutmelding in de wachtrij ontstaat, dan zal deze leiden tot een notificatie. Handel vervolgens op de volgende manier:
- Klik op de notificatie, je gaat nu naar het juiste bericht in de wachtrij
- Klik daar op het bericht, je ziet nu de foutmelding verschijnen
- Los de oorzaak van de foutmelding op
- Klik op de button Opnieuw Indienen boven de wachtrij
- Verwijder de notificatie door op het kruisje te drukken
Samenvatting van de notificaties
Indien je de notificaties ook wilt ontvangen per e-mail of in Slack dan is dat mogelijk.