Historische zendingen raadplegen, annuleren en opnieuw verzenden met de Warehouse app

De warehouse app bevat een aparte menufunctie om de historische zendingen te raadplegen. In dit overzicht zie je alle zendingen die je met boxwise hebt verricht. Ook kan je hier een zending annuleren of opnieuw verzenden. Dat laatste is bijvoorbeeld handig als je een verkeerde vervoerder hebt gekozen.

Zendingen raadplegen

Om de zendingen te raadplegen ga je vanuit het hoofdmenu naar Verzendhistorie. Vervolgens zie je de lijst met alle historische zendingen, gesorteerd van nieuw naar oud.

Zendingen die zijn geannuleerd zijn duidelijk zichtbaar door de rode tag Geannuleerd.

Verzendhistorie - 0.png   Verzendhistorie - 1.png

Selecteer of scan een zending om de details van de zending te raadplegen. Informatie over de inhoud van de zending wordt hier (nog) niet weergegeven.

Verzendhistorie - 2.png

Zending annuleren of opnieuw verzenden

Door in de kop van het scherm het submenu te openen worden de opties om een zending te annuleren en opnieuw te verzenden zichtbaar. Wanneer je kiest voor Annuleren wordt de zending geannuleerd bij de vervoerder. Wanneer je kiest voor Opnieuw verzenden kom je in het verzendscherm waar je een andere vervoerder kunt kiezen en de zending opnieuw kunt aanmelden.

Verzendhistorie - 3.png   Verzenden - 7.png

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0