De warehouse app bevat een aparte menufunctie om de historische zendingen te raadplegen. In dit overzicht zie je alle zendingen die je met boxwise hebt verricht. Ook kan je hier een zending annuleren of opnieuw verzenden. Dat laatste is bijvoorbeeld handig als je een verkeerde vervoerder hebt gekozen.
Zendingen raadplegen
Om de zendingen te raadplegen ga je vanuit het hoofdmenu naar Verzendhistorie. Vervolgens zie je de lijst met alle historische zendingen, gesorteerd van nieuw naar oud.
Zendingen die zijn geannuleerd zijn duidelijk zichtbaar door de rode tag Geannuleerd.
Selecteer of scan een zending om de details van de zending te raadplegen. Informatie over de inhoud van de zending wordt hier (nog) niet weergegeven.
Zending annuleren of opnieuw verzenden
Door in de kop van het scherm het submenu te openen worden de opties om een zending te annuleren en opnieuw te verzenden zichtbaar. Wanneer je kiest voor Annuleren wordt de zending geannuleerd bij de vervoerder. Wanneer je kiest voor Opnieuw verzenden kom je in het verzendscherm waar je een andere vervoerder kunt kiezen en de zending opnieuw kunt aanmelden.