Trancon heeft deze hardware niet geleverd en kan dus geen ondersteuning via de helpdesk bieden op het gebruik hiervan.
Wanneer je op een Point Mobile wilt scannen via de Intent techniek, zijn er een aantal zaken die goed ingesteld moet worden. Deze instellingen zijn ingevoerd en getest op:
- Point Mobile PM550
Volg hiervoor de volgende stappen. Ga naar apps > emkit > emkit tools > scansettings
Voeg een scannsettings rest uit via menupunt About > Data > Factory reset
Ga in ScanSetting app naar menupunt Basic > Wedge mode > Result type > Custom Intent
Log nu in op de Warehouse app en selecteer een zone. In het hoofdmenu druk je op de drie bolletjes rechts boven in. Instellingen > Scannerinstellingen > Datalogic Scan Engine > Intent Wedge > Scan Engine
Voer nu de volgende instellingen in:
- Intent Action: device.scanner.EVENT
- Intent Category: android.intent.category.DEFAULT
- Intent Extra barcode type: [leeg]
- Intent Extra barcode string: EXTRA_EVENT_DECODE_STRING_VALUE
Deze moeten overeenkomen met de volgende (default) gegevens vanuit Custom Intent settings
Scannen werkt nu inde warehouse app. Bovenstaande houdt nog geen rekening met verschillende symbologies en wel / niet aim id.