Configuratie Point Mobile scanners voor gebruik intent

Trancon heeft deze hardware niet geleverd en kan dus geen ondersteuning via de helpdesk bieden op het gebruik hiervan.

 

Wanneer je op een Point Mobile wilt scannen via de Intent techniek, zijn er een aantal zaken die goed ingesteld moet worden. Deze instellingen zijn ingevoerd en getest op:

  • Point Mobile PM550

 

Volg hiervoor de volgende stappen. Ga naar apps > emkit > emkit tools > scansettings

 

EmKit.png

 

Voeg een scannsettings rest uit via menupunt About > Data > Factory reset

 

About.png

 

Ga in ScanSetting app naar menupunt Basic > Wedge mode > Result type > Custom Intent

 

Custom intent.png

 

 

Log nu in op de Warehouse app en selecteer een zone. In het hoofdmenu druk je op de drie bolletjes rechts boven in. Instellingen > Scannerinstellingen > Datalogic Scan Engine > Intent Wedge > Scan Engine

Voer nu de volgende instellingen in:

  • Intent Action: device.scanner.EVENT
  • Intent Category: android.intent.category.DEFAULT
  • Intent Extra barcode type: [leeg]
  • Intent Extra barcode string: EXTRA_EVENT_DECODE_STRING_VALUE

 

Intent instellingen.png

 

Deze moeten overeenkomen met de volgende (default) gegevens vanuit Custom Intent settings

 

Custom intent instellingen.png

Scannen werkt nu inde  warehouse app. Bovenstaande houdt nog geen rekening met verschillende symbologies en wel / niet aim id.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0