Welke diensten Boxwise al dan niet verleent in het kader van de jaarlijkse licentie- en onderhoudsvergoeding wordt hieronder omschreven. Dit overzicht betreft geen limitatieve-opsomming.
Support
- Het beantwoorden van eenvoudige vragen van key users over het gebruik van Boxwise
- Herstellen van ‘Fouten’ in Boxwise
Consultancy
Deze werkzaamheden worden slechts door Boxwise verricht indien dit mogelijk is en na overleg tussen partijen.
De kosten die verband houden met deze werkzaamheden van Boxwise zullen op basis van nacalculatie worden gefactureerd door Boxwise.
Enkele algemene voorbeelden van consultancy:
- Hardware problematiek (printer werkt niet, beperkte wifi-dekking)
- Problematiek na server-herstart
- Problematiek door infrastructuur
- ERP gerelateerde vragen (Voor een update altijd controleren of Boxwise compatible is)
- Communicatie met andere ICT dienstverleners, zoals hostingpartijen en/of derden die mede verantwoordelijk zijn voor je IT landschap (hardware en software)
- Herstellen ‘Fouten’ die betrekking hebben op ‘maatwerk’ (Na 30 dagen na oplevering van het maatwerk in Boxwise, tenzij er een afzonderlijk onderhoudscontract op het maatwerk in Boxwise is afgesloten)
- Inventarisatie en uitwerken van Product- en Maatwerkwensen
- Parametiseren van de Software
- Werkzaamheden ‘on site’/ op locatie
- Installatie- en implementatiewerkzaamheden
Enkele, meer specifieke voorbeelden:
- Onjuiste lay-out van labelprint
- Pakbon wordt niet geprint
- Onjuiste informatie in rapportage (na 30 dagen na oplevering)
Eigen verantwoordelijkheid klant
Deze werkzaamheden zullen nimmer door Boxwise worden verricht:
- Back-ups (verantwoordelijkheid klant/systeembeheerder)
- Dataconversie
Indien achteraf blijkt dat er door Boxwise werkzaamheden zijn verricht die naar het oordeel van Boxwise niet onder support en onderhoud vallen, dan zullen deze op basis van nacalculatie door Boxwise worden gefactureerd.
Indien mogelijk, wordt je vooraf geïnformeerd over de (indicatieve) kosten.