[10-09-2020 ] Foutmelding in boxwise verbinding AFAS Profit

 

28-09-2020 

De foutmelding is nog in beeld op de Afas status pagina. Echter hebben wij afgelopen twee weken geen meldingen meer gehad van klanten over deze storing. Om die reden sluiten we de melding. 

10-09-2020 11.25 uur

Wij zijn zojuist op de hoogte gebracht door Afas. De storing heeft vanochtend meerdere malen plaatsgevonden op een cluster van Afas. Dit betekent dat het maar een deel van de klanten van Afas treft. Afas geeft aan dat als deze storing optreedt, deze maximaal 15 minuten aanhoudt.

We hebben begrepen dat er wordt gewerkt aan een definitieve oplossing voor dit incident. Houd de statuspagina van Afas in de gaten: Afas statuspagina

 

10-09-2020 11.00 uur

 Wij hebben zojuist contact gehad met het Support Center van Afas. Zij geven aan dat er inderdaad een storing is. Momenteel wordt de statuspagina bij Afas bijgewerkt. We willen jullie vragen om de statuspagina bij Afas in de gaten te houden: Afas statuspagina

 

10-09-2020 10:45 uur

De problemen leken verholpen te zijn na 10 uur maar momenteel krijgen klanten opnieuw dezelfde fout. 

 

10-09-2020 08:30 uur
Sinds vanochtend 8:15 uur hebben meerdere klanten gemeld last te hebben van connectieproblemen met Afas Profit. 
Mocht je te maken hebben met deze melding willen we je vragen om een incident in te sturen bij Afas.

 

De foutmelding is als volgt : 

 

Server was unable to process request. ---> Index was outside the bounds of the array.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1