Dit artikel beschrijft de meest voorkomende fouten bij het gebruik van de BW Order client.
Boxwise
Boxwise geeft een foutmelding bij het ophalen van bestellingen
Deze fout wordt getoond in de management portal en zal je zien op het moment dat boxwise niet is geautoriseerd om de bestellingen op te halen. Controleer hiervoor het volgende:
- Is het bestand boxwisepro-gcloud-authkey.json aanwezig in de installatiemap van boxwise? Deze bevat de gegevens om met het Google Cloud platform te communiceren.
- Heeft de boxwise server toegang tot het internet?
- Zijn de endpoints toegankelijk via het netwerk? Zie artikelen URL's die proxy servers moeten doorlaten en Standaard netwerk poorten.
BW Order client
De barcode van de klant of het product wordt niet herkend
Dit kan gebeuren als de klant of het product niet is gesynchroniseerd. Controleer wanneer de laatste synchronisatie heeft plaatsgevonden en start deze eventueel opnieuw. Kijk daarnaast in het ERP en de stamgegevens of de klant/product is gesynchroniseerd.
De kanban code wordt niet herkend
Voor het gebruik van de kanban code is extra inrichting nodig in het ERP en boxwise. Neem contact op met één van onze consultants voor meer informatie.
De bestelling kan niet worden verstuurd
Controleer of de scanner een verbinding heeft met het internet en de API's kan benaderen. Voor meer informatie over de API's kan je meer lezen in de artikelen URL's die proxy servers moeten doorlaten en Standaard netwerk poorten.