[14-12-2020] OPGELOST: Offline scanoplossing (OPHs): Verkeerde artikel wordt getoond bij scannen van barcode

 

Wij hebben een melding ontvangen van één van onze klanten die problemen ervaarden bij het scannen van artikelen met de OPH's: Bij een deel van de artikelen werd bij het scannen van de barcode het verkeerde artikel weergegeven op de scanner.

Dit gedrag heeft op kunnen treden op het moment dat er nieuwe artikelen zijn toegevoegd tussen 14-december en nu.

Het heeft geen gevolgen gehad voor de geplaatste bestellingen. Ondanks dat er de verkeerde artikelomschrijving werd weergeven, is het juiste artikel doorgegeven aan Profit. 

 

Oorzaak

De oorzaak hiervan is een een storing bij Google op 14 december. Onze hosting is bij Google. In de management portal was ook te zien dat sinds 14 december en een fout optrad bij het synchroniseren van de productinformatie.

 

Oplossing

We hebben het probleem kunnen oplossen. Om ervoor te zorgen dat de scanner weer naar behoren werkt dient de synchronisatie uitgevoerd te worden op de scanner.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1