Release Notes BW Order client

Versie 1.3.2 (jun 2022)

Fixes

  • De BW Order werkte niet goed vanaf Android versie 10. Hier is een wijziging voor doorgevoerd waardoor de app nu wel goed werkt.

 

Versie 1.3.1 (april 2022)

Wijzigingen

  • Wanneer er verschillende Kanban codes werden gescand voor dezelfde combinatie van afdeling en artikel werd dit altijd als één bestelregel opgeslagen. Nu worden dit twee bestelregels waardoor er bijvoorbeeld voor meerdere kasten op één afdeling besteld kan worden.
  • De gescande Kanban code is nu zichtbaar in de lijst met bestelregels.

 

Versie 1.3.0 (januari 2022)

Voor deze versie van de BW Order app is minimaal versie 1.33 van boxwise nodig

Features

  • Het is nu mogelijk om track & trace statuswijzigingen te registreren met BW Order (lees meer).
  • Op het icoon voor de bestellijst is nu een pictogrambadge zichtbaar met aantal regels in de bestellijst.

Wijzigingen

  • De terminologie voor afdelingen is gewijzigd naar klanten.

Fixes

  • Bij het verwijderen van regels uit de bestellijst klopte de uitlijning van de andere regels in de bestellijst niet meer.

 

Versie 1.2.1 (oktober 2021)

Wijzigingen

  • Wanneer er een artikel met aantal 0 wordt toegevoegd tijdens bestellen, dan wordt deze nu als bestelregel met aantal 0 opgeslagen. Voorheen werd de regel niet opgeslagen. Voor gebruikers die de huidige voorraad opgeven tijdens bestellen i.p.v. het benodigde aantal is het daardoor nu ook mogelijk om aan te geven dat er geen voorraad meer was van een artikel.

 

Versie 1.2.0 (juni 2021)

Features

  • Ondersteuning toegevoegd voor Zebra apparaten. Zie dit artikel voor een overzicht van ondersteunde hardware. 

 

Versie 1.1.0 (maart 2021)

Features

  • Audio feedback bij het scannen van een onbekende barcode toegevoegd. Wanneer een onbekende barcode is gescand wordt er een 'beep' geluid afgespeeld zodat de gebruiker hoort dat de scan niet is geregistreerd.
  • Automatisch synchroniseren van nieuwe stamdata toegevoegd. Bij het inloggen controleert de app of de laatste synchronisatie van stamdata langer dan 12 uur terug is. Als het apparaat vervolgens internet verbinding heeft, wordt automatisch een nieuwe synchronisatie van stamdata uitgevoerd.
  • Hybride kanban ondersteuning toegevoegd. Wanneer in het ERP per afdeling / artikel een standaard bestel aantal is geregistreerd wordt dit aantal voorgesteld na het scannen van de afdeling en het artikel. 

Fixes

  • Het handmatig sluiten van het synchronisatie scherm resulteerde in een fout waarbij de app werd afgesloten. Dit is verholpen. 

 

Versie 1.0.0 (november 2020)

Initiële versie.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0