Wat te doen bij melding "Sender address is not specified" (Transsmart/nShift V2 koppeling)

Bij het aanmelden van een zending met de Transsmart / nShift V2 koppeling kan het voorkomen dat de onderstaande melding wordt getoond. Deze melding is op te lossen vanuit de instellingen in de management portal.

mceclip0.png


Ga in de management portal naar Instellingen > Transsport > Transsmart V2 > Select address. Hier dubbel klik je op de regel van "Select address" welke in de onderstaande afbeelding te zien is. Er zal nu een pijltje naar beneden verschijnen die je waarmee je deze instelling kan veranderen. Boxwise haalt hier het adres op uit de Transsmart portal. Indien er geen opties zijn om te selecteren dan moeten deze aangemaakt worden op http://my.transsmart.com  

Vergeet niet na het selecteren van het verzendadres op "Opslaan" te drukken.

mceclip1.png

Zodra het adres is geselecteerd zal deze foutmelding niet meer verschijnen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0