FAQ
Veelgestelde vragen
- Exact: Waarom zie ik een bepaald magazijn niet om op te ontvangen?
- Nieuwe printer toevoegen op de boxwise server
- Wat te doen bij een foutmelding in boxwise? Tickets inschieten of zelf oplossen
- Een boxwise gebruiker toevoegen
- Een boxwise update aanvragen
- Gelieve niet te doen, maar een ticket in te schieten. Alleen bellen bij echte noodgevallen.
- Hoe geef ik handmatig orders vrij in boxwise?
- Hoe vaak worden artikel barcodes gesynchroniseerd?
- Hoe vaak worden locaties en magazijnen uit het ERP gesynchroniseerd naar boxwise?
- Hoe vaak worden orders opgehaald in de management portal?
- Hoe ververs ik de cache van mijn browser?
- Hoe verwijder ik boxwise van de Skorpio/Falcon scanner?
- Hoe verwijder ik de boxwise touch applicatie van mijn computer?
- Na een boxwise update zijn er kolommen in de management portal verdwenen
- Waarom kan ik het ontvangst magazijn niet selecteren of zien?
- Waarom staat mijn locatie of artikel niet in de lijst op de scanner?
- Waarom zie ik de gewenste leverwijze niet?
- Wat doe ik als de Skorpio X4 scanner een barcode niet kan scannen?
- Welk barcode font kan ik gebruiken om zelf barcodes te printen?
- Welke inkooporder wordt eerst verwerkt bij gegroepeerd ontvangen?