Logo
085 489 07 90
Aanmelden
  • Start
  • Een aanvraag indienen
  • Actuele problemen0
  • Releasenotes
  • Roadmap
sidebar image
  1. Boxwise kennisbank
  2. Handleidingen
  3. FAQ

FAQ

Volgen Nieuwe artikelen Nieuwe artikelen en opmerkingen

Veelgestelde vragen

  • Exact: Waarom zie ik een bepaald magazijn niet om op te ontvangen?
  • Nieuwe printer toevoegen op de boxwise server
  • Wat te doen bij een foutmelding in Boxwise? Tickets inschieten of zelf oplossen
  • Benodigdheden en voorbereiding boxwise update
  • Een boxwise gebruiker toevoegen
  • Een Boxwise update aanvragen
  • Gelieve niet te doen, maar een ticket in te schieten. Alleen bellen bij echte noodgevallen.
  • Hoe geef ik handmatig orders vrij in boxwise?
  • Hoe vaak worden artikel barcodes gesynchroniseerd?
  • Hoe vaak worden locaties en magazijnen uit het ERP gesynchroniseerd naar boxwise?
  • Hoe vaak worden orders opgehaald in de management portal?
  • Hoe ververs ik de cache van mijn browser?
  • Hoe verwijder ik boxwise van de Skorpio/Falcon scanner?
  • Hoe verwijder ik de Boxwise touch applicatie van mijn computer?
  • Na een boxwise update zijn er kolommen in de management portal verdwenen
  • Waar haalt Boxwise de HS code, Country of Origin en Reason of Export vandaan?
  • Waarom kan ik het ontvangst magazijn niet selecteren of zien?
  • Waarom staat mijn locatie of artikel niet in de lijst op de scanner?
  • Waarom zie ik de gewenste leverwijze of verzendwijze niet?
  • Wat doe ik als de Skorpio X4 scanner een barcode niet kan scannen?
  • Welk barcode font kan ik gebruiken om zelf barcodes te printen?
  • Welke inkooporder wordt eerst verwerkt bij gegroepeerd ontvangen?
© Boxwise
  • Over ons
  • Contact